Musikskolen er nu i hele Valby

Breaking news: Nu er Musikskolen også på alle folkeskolerne i Valby med tilbud, som især er for eleverne i børnehaveklasse til 6. klasse.

Musikken spiller nu i Valby

Det er med stor glæde, vi kan fortælle dig, at Musikskolen nu udvider med en afdeling i Valby.

Musikskolen har flere niveauer og mange gode udviklingsmuligheder for dig, der ønsker at spille i orkester, band eller synge i kor.

Musikskolen har en størrelse, der kan tilbyde et bredt udvalg af instrumenter og muligheder, og vi ansætter kun undervisere med en relevant uddannelse fra et musikkonservatorie eller tilsvarende.

Fantastiske fællesskaber

Lige meget hvilket instrument du vælger, så kan vi garantere, at du vil blive en del af et stærkt fællesskab og mange gode oplevelser med den ugentlige undervisning, koncerter og meget mere.

Vi håber, at der er mange, som vil gribe chancen og være med til at få musikken til at spille i Valby og på din skole.

Musiktilbuddene i Valby

Du kan glæde dig til en masse musik på din skole, når vi tager hul på sæson 2024/25 d. 15. august.

• Musik og Bevægelse (børnehaveklasse)
  • Musikalsk Værksted (1. klasse)
  • Musikkarrusel (2. klasse)
  • Instrumentundervisning, både hold og solo
  • Niveaudelte kor og orkestre
  • Bandrotation på Hanssted Skole (2.-3. klasse)
  • Band på Hanssted Skole (fra 4. klasse)
  • Band med eller uden forudsætninger (5.-6. klasse)

Udover disse tilbud i Valby har Musikskolen mange andre aktiviteter i Staldgade og i København.

Vil du gå til musik allerede inden sommerferien?

Du kan snuse til musikken på forskellige hold indtil sommerferien. Og som noget helt specielt er dette opstartstilbud gratis:

På Musikskolen ved vi, at alle kan lære at spille og synge. Vi tror på, at musikalske fællesskaber er musikkens styrke og en analog og meningsskabende interesse, som bliver en god ven resten af livet.

Mange voksne ærgrer sig over, at de ikke fik lært at spille et instrument som barn, så det gælder bare om at komme i gang.
Jens Seneberg Nielsen
Musikskoleleder

Hvad kan jeg gå til på min skole?

Vis alle

Harrestrup Å Skole Blå

Fra 3. klasse.

Harrestrup Å Skole Grøn

Fra 3. klasse.

Sankt Annæ Gymnasium

Orkestre

Har du lyst til at spille i orkester, skal du tale med din lærer, så du kommer ind på det rigtige hold.

Valby Skole

Vigerslev Allé Skole