Klasseprojekt

Her kan du læse mere om Klasseprojekt for 1.-6. klasse hos Københavns Kommunes Musikskole.

Klasseprojekt er et spændende og gratis tilbud til alle folkeskolens 1.-6. klasser i København. Dette unikke program giver eleverne mulighed for at dykke ned i musikkens fortryllende verden i løbet af tre intense dage.

Det bedste ved Klasseprojekt er, at det kræver ingen særlige forudsætninger for deltagelse, og den medfølgende lærer behøver ikke nødvendigvis være musiklæreren. Vi opfordrer faktisk til, at klassen ledsages af to voksne for at sikre den bedst mulige undervisning.

I sæsonen 2023/24 har 24 klasser mulighed for at deltage i et af vores 12 forskellige projekter, skræddersyet til det aktuelle klassetrin. Undervisningen foregår på Musikskolen i tre dage om ugen klokken 9.00-13.00.

Vores mål er at berige elevernes musikalske horisonter, udstyre dem med nye færdigheder og fremme deres personlige udvikling gennem musik. Vi opfordrer jer til at udforske vores forskellige projektbeskrivelser og vælge den, der passer bedst til jeres klassetrin.

Så tilmeld jer nu og vær en del af en uforglemmelig musikalsk oplevelse med Københavns Kommunes Musikskole!

Tilmeldingsfrist til sæson 2023/24: Onsdag den 7. juni 2023.

For mere information og tilmelding, kontakt vores projektkoordinator, Dan Johnsen, på telefon 21 27 62 01 eller via e-mail på dajohn@kk.dk

Vi ser frem til at skabe musikalske minder sammen med jer.